همه چیز

همه چیز

همه چیز
همه چیز

همه چیز

همه چیز

خسته‌ شُدم‌!

خسته‌ شُدم‌!


 خسته‌ شدم‌ بسکه‌ دلم‌ دنبال‌ِ یه‌ بهونه‌ گشت‌ 

 بسکه‌ ترانه‌ خوندم‌ وُ برگ‌ِ زمونه‌ برنگشت‌ 

 بازم‌ کلاغ‌ قصه‌ها رفت‌ُ به‌ خونه‌ش‌ نرسید

 یکه‌ سوارِ عاشق‌ُ هیشکی‌ تو آینه‌ها ندید

 

 حادثه‌ی‌ عزیزِ من‌ ! تنها تو موندنی‌ شدی‌

 بین‌ِ همه‌ ترانه‌هام‌ تنها تو خوندنی‌ شدی‌

 دستای‌ سردم‌ُ بگیر ! سقف‌ِ ما دیوار نداره‌

 یه‌ روز تو قحطی‌ِ غزل‌ ، دنیا ما رُ کم‌ میاره‌

 

 من‌ آخرین‌ رهگذرم‌ تو این‌ خیابون‌ِ بلند

 دیر اومدم‌ که‌ زود برم‌ ، دل‌ به‌ صدای‌ من‌ نبند

 یه‌ روز توی‌ برق‌ چشات‌ خورشیدُ پیدا می‌کنم‌ 

 آی‌ شب‌ِ تارِ سوت‌ُ کور ! به‌ آرزوی‌ من‌ نخند

 

 حادثه‌ی‌ عزیزِ من‌ ! تنها تو موندنی‌ شدی‌

 بین‌ِ همه‌ ترانه‌هام‌ تنها تو خوندنی‌ شدی‌

 دستای‌ سردم‌ُ بگیر ! سقف‌ِ ما دیوار نداره‌

 یه‌ روز تو قحطی‌ِ غزل‌ ، دنیا ما رُ کم‌ میاره‌

#یغما گلرویی

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ب.ظ

خیلی زیبا بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد