همه چیز

همه چیز

همه چیز
همه چیز

همه چیز

همه چیز

سلام به همه ی دوستانی که از این وبلاگ دیدن میکنن. مدتی هست که به دلیل مشغله کاری و... نمی تونم وبلاگ رو آپ کنم. به یادتون هستم. فعلا خدا حافظ

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام حالتون خوبه آقا وب خوبی دارین و قابل استفاده هستش
راستی ما هم شهری و اگر اشتباه نکنم هم رشته ای هستیم

سلام. مرسی نظر لطفته. من رشته ام برق صنعتیه و خرمدره زندگی میکنم

وحید چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

بله ماهم خرمدره هستیم از آشنایتون خوشبختم منم برق قدرتم

خوشبختم دوست عزیزاسمتون چیه؟

وحید بختیاری پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

وحید بختیاری هستم اگه اشتباه نکنم از سایت کلوب به وبلاگتون اومدم
سایتتونو همیشه نگاه میکنم
البته سایت نه وبلاگ

از آشناییت خوشبختم وحید جان. ممنون که به وبلاگ سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد